Odzyskujemy dane z nośników marki GOODDRAM (w tym CX400), SANDISK (w tym SSD PLUS), Crucial (w tym MX500 oraz BX500), Samsung, OCZ, Kingston, Patriot, Transcend, A-Data, Intel, Corsair, Adata, Lexar, PNY, WD, Silicon Power (np. SP55) oraz innych producentów, m.in. ze złączem M2 SATA, M2 NVME PCIE.
Dysk SSD a możliwość odzyskania danych.
W odróżnieniu od dysków klasycznych, odzyskiwanie usuniętych danych w przypadku dysków SSD jest często niemożliwe. Dotyczy to również sytuacji związanych z odzyskiwaniem po formatowaniu, zapisaniu nowszej wersji pliku (tzw. nadpisanie), usunięciu partycji itp.
W przypadku problemów z utratą danych na dysku SSD bardzo ważne jest:
- natychmiastowe wyłączenie urządzenia (laptopa, komputera, dysku),
- niekorzystanie z urządzenia, na którym doszło do utraty danych. Nie można uruchamiać systemu z takiego dysku (włączać komputera), podłączać jako dysk zewnętrzny (np. przez adapter USB) itp.
Rodzaje usterek, po których odzyskujemy dane:
- dysk SSD wykrywany jest jako SATAFIRM S11,
- dysk SSD pokazuje zerową lub bardzo mała pojemność (np. 0 MB, 0 GB),
- podczas odczytu sektorów dysku SSD zwracane są same 00,
- dysku SSD pokazuje swój status jako BUSY, BSY.
Jeśli macie Państwo problem z danymi, dyskiem SSD, prosimy o kontakt..
|